Kysymys: Olen biseksuaalinen nainen. Toivoisin löytäväni naisen romanttiseen suhteeseen. Tällä hetkellä tapailen miestä, jonka kanssa on mukava olla, ja seksikin sujuu, mutta tuntuu kuin jotakin puuttuisi. Yksinolo tuntuisi vaikealta, ja sopivaa naista ei ole kohdalleni osunut. Minulla on ristiriitaisia tunteita sen suhteen, että olen yhdessä miehen kanssa, kun kuitenkin kaipaan naisen hellyyttä.

Tunnen toisinaan oloni kurjaksi, koska kaipaan oikeaa, ristiriidatonta parisuhdetta. Kokeilin jopa seurustelua tämän miehen kanssa, mutta se ei pitemmän päälle kantanut. Olen ihan hukassa tässä tilanteessa.

SHELLY

SePPO: Hyvä Shelly, eivät ne naisetkaan innostu suomi-valaista. Tottakai jotain puuttuu, kun ulkomuotosi ei muuta niitä haluja yhtään "romanttisemmiksi". Päinvastoin!

Valtaosa naisista ei näe parisuhdetta miehen kanssa ongelmaksi, jotkut menevät jopa kihloihin ja myöhemmin naimisiin. Joten lopeta tuo katkera whinetys, että miehesi ei nussi sinua tarpeeksi naisellisesti.

Ei juurikaan yllätä, että aikasi asiaa märehdittyäsi kaltaisesi lehmä näkee ruohon vihreämpänä sukupuoliaidan toisella puolella. Jos jokin ei klikkaa, täytyy ongelma olla miehessä, ei missään ällöttävän pinnallisessa kuten liiallisessa elopainossasi. Jos haluat jeesmiehen (naisen) haukkumaan miehiä kanssasi niin kirjoita vaikka sinne femakkopalsta sofian sohvaan.

Selvähän se on mikä sieltä suhteesta uupuu ilman miestä, ei tässä tarvi olla ydinfyysikko tai edes ala-asteen ope. Vinkkinä PEN_S, rakas Fatson, jos ei sädi, niin osta tenavatähti vokaali.

Lopeta nyt tyttörukka "ehkä mä oon bisse? ehkä mä oonki lesso?!"-whinetyksilläsi, se muoti-ilmiö meni jo, bulabulahattujen ja tamagotsien kanssa, ohi.

Juttusi nyt vain on niin naurettavan läpinäkyvää. Sano mitä vain, tarkoituksesi kuitenkin on julistaa "nähkää mut, mulla on tissit, mulla on perse". Mulla on mennyt muoti-ilmiö.

"Oon bisse, oon gootti, oon emo, oon saatanisti, oon wicca, oon erillainen, nähkää mut muuna kuin läskinä, kiinnittäkää huomionne muuhun kuin kokooni XXL!". Luulet, että wannabe-tyylien palvonta tekee sinusta kiehtovan.

Lesbot tietävät olevansa lesboja ja homot homoja, sinä wannabee-lesso, bisse, joka seurustelee miehen kanssa, vaikka ehkä se ystäväsi tallahassee lassie, nimeltä Irma Hervannasta, ois kans ihan kiva. Pohjimmillaanhan tässä on kyse siitä, että toivot jonkun miehen kiihottuvan niistä puheistasi joita kerrot ollessasi tukevassa humalassa. Kerrot skandaalin hakuisesti haluavasi nuolla Irman pimppaa samalla kun joku jätkä räpläis sun fittaa. Teoriassa toivot rikkovasi rajoja, toivot olevasi teini-extreem.

Mutta todellisuus iskee kun naapurisi Porche häviää taas puntarillesi ajalla nollasta reiluun sataan.

Kyllä sinäkin vielä näet sen, viimeistään kun teet kesällä paselliin vyöhön kolmatta uutta reikää.

-SePPO