Kysymys: Olen ollut kahdesti monien vuosien parisuhteessa, ja molemmissa miehet pettivät minua. Viimeisen eron jälkeen harrastin lähinnä seksisuhteita; en rakastunut kehenkään. Kesän alussa kohtasin miehen, joka olisi monella tavalla se oikea. Mutta en osaa enää rakastaa. Teen temppuja, joilla koetan häätää miehen pois elämästäni. Kiukuttelen, olen mustasukkainen ja nyt sitten pahimpana kaikesta petin häntä entisen seksikumppanini kanssa. Miehellä on eroprosessi meneillään ja voi olla, että olen vain laastari hänelle. Seksuaalisuus on minulle tärkeää parisuhteessa ja koen, etten saa tarpeeksi läheisyyttä, kosketuksia, suudelmia ja rakastelua mieheltä, jonka kanssa seurustelen. Hän ei tee aloitteita, ei kosketa minua, suutelukin tuntuu olevan vastenmielistä. Rakastelusta hän puhuu lähinnä spermanluovutuksena. Olisikohan parempi vain vetäytyä suhteesta? Jos joskus vielä rakastuisin kunnolla ja saisin vastarakkauttakin.

Eksyksissä elämänviidakossa

SePPO:
Kuules nyt, sinä et voi luovuttaa spermaa, joten oikea termi olisi "ole, hani, mun spermaviemäri" mikä on passeli homma kaltaiselle pikkusieluiselle marisijalle. Et osaa rakastaa, buhuu, petät, kiukuttelet ja olet mustasukkainen ja kaikki tämä on pettävien miesten vika! Miehethän ovat sikoja, sitä femakkokaverisi Paulakin sinulle aina virkkoi.

Seksuaalisuus on minulle tärkeää on vain sinun tapasi sanoa, että haluat sitä bratwurstia aina kun se sinulle sopii, ja jos ei lohkea loukkaa se verisesti sinua, naisena, sillä uskohtan kuitenkin Henry Laasasen Naisen Seksuaaliseen Valtaan kuin matematiikanopiskelija Maoliin. Luulet fjomppasi jakamisen olevan yhtä hienoa kun spr:n ruokajakelut afrikassa, tajuamatta että teitä on enemmän kuin poskaripissiksiä koulun röökipaikalla.

Mistä sait sellaisen kuvan, että mies haluaisi sinusta mitään muutakuin sen mihin sen spermansa ampuu? Jos haluat asian ilmaistavan runollisemmin; olet se järvi mihin ilotulitusraketti uppoa, eikä ampujaa kiinnosta paskaakaan vaan miettii jo mihin laukaisee seuraavan. Se et mies ei tee aloitetta, ei suutele, halaa ja vehtaa on vain koska ei sitä huorankaan kanssa pusutella.

Tällähetkellä hän varmasti elvistelee termeillään ystävilleen ja kertoo kuinka sä et tajuu lähtee vetään vaikka otat niin saatanasti daijuun.

Puolustukseksi hän sinulle kertoo; no, kyllähän se pimppanen kelpaa, daijju-lortto!

-SePPO